18 Μαΐου 2021

Η Volvo Cars κλείνει με εντυπωσιακά ρεκόρ το 2020 και προσβλέπει σε δυναμική ανάπτυξη και το 2021

Share the load!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Η Volvo Cars ανακοίνωσε τις πιο υψηλές πωλήσεις και τα μεγαλύτερα κέρδη σε περίοδο δεύτερου εξαμήνου στην ιστορία της κατά τη διάρκεια του 2020. Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το περασμένο έτος αντανακλούν την επιτυχία της στη διαχείριση και το μετριασμό των επιπτώσεων που είχε η πανδημία.

Η εταιρεία ανέφερε ότι κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 τα έσοδά της ανήλθαν σε 151 δισεκατομμύρια σουηδικές κορόνες και τα λειτουργικά της κέρδη σε 9,5 δισεκατομμύρια σουηδικές κορόνες. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 8,2%, ενώ η αύξηση των εσόδων έφθασε το 4,9%. Το περιθώριο κέρδους ήταν 6,3%.

Τα αποτελέσματα της εταιρείας αντανακλούν την ισχυρή ζήτηση για τη σειρά Recharge, στην οποία ανήκουν όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα Volvo. Κατά τους τελευταίους έξι μήνες του έτους, η εταιρεία πούλησε 391.751 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 7,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, και διεύρυνε το μερίδιό της στις περισσότερες αγορές.

Για το σύνολο του 2020, η Volvo Cars ανακοίνωσε ότι τα έσοδά της ανήλθαν σε 263 δισεκατομμύρια σουηδικές κορόνες και τα λειτουργικά της κέρδη σε 8,5 δισεκατομμύρια σουηδικές κορόνες. Η εταιρεία κατάφερε να μειώσει τα πάγια κόστη και να σημειώσει ανάπτυξη, βελτιώνοντας τις ταμειακές ροές και τη ρευστότητά της.

Håkan Samuelsson, Volvo Cars President & Chief Executive

«Αναλάβαμε αποφασιστική δράση για να περιορίσουμε τις επιπτώσεις της πανδημίας», δήλωσε ο δήλωσε ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), CEO της Volvo Cars. «Επανεκκινώντας με ασφάλεια τις λειτουργίες μας, σημειώσαμε ισχυρή ανάκαμψη και πετύχαμε το δεύτερο καλύτερο εξάμηνο στην ιστορία μας. Επιπλέον, η ταχεία αύξηση της ζήτησης για τη σειρά Recharge δείχνει ότι οι προοπτικές είναι πολύ καλές και αναμένουμε να συνεχιστεί το 2021».

Το μερίδιο των μοντέλων Recharge ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των plug-in υβριδικών μοντέλων της Volvo επί του συνόλου των πωλήσεών της ήταν 30%, καθιστώντας τη ως την κορυφαία premium μάρκα στην ήπειρο στην συγκεκριμένη κατηγορία. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Volvo είναι επίσης η ηγετική μάρκα στα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, τις δύο πιο μεγάλες αγορές, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων για το σύνολο του έτους, καθώς κατάφερε να ανακάμψει από την πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας στο πρώτο μισό της χρονιάς, πετυχαίνοντας σημαντική αύξηση στο δεύτερο εξάμηνο. 

Στη διάρκεια του 2020, η πανδημία επιτάχυνε τη στροφή της Volvo Cars προς τις online πωλήσεις, εξέλιξη που η εταιρεία αναμένει να συνεχιστεί και στο 2021. Το 2020, η Volvo Cars υπερδιπλασίασε τον αριθμό των συνδρομών που διατίθενται online σε σχέση με το 2019. Η ανάπτυξη στο συγκεκριμένο κανάλι εξακολούθησε να είναι μεγάλη, στηρίζοντας την αύξηση των μεριδίων αγοράς.

Για το 2021, η εταιρεία αναμένει να συνεχιστεί η αύξηση στις πωλήσεις και τα έσοδα, καθώς θα υποστηρίζεται από μία εξαιρετική γκάμα προϊόντων αλλά και περαιτέρω αύξηση στις online πωλήσεις. Με την προϋπόθεση ότι οι συνθήκες της αγοράς θα εξομαλυνθούν, αυτή η αύξηση, αλλά και η επιτυχημένη διαχείριση κόστους εκτιμάται ότι θα βελτιώσουν την κερδοφορία στα προ-κορωνοϊού επίπεδα.

Επενδύοντας διαρκώς σε νέες τεχνολογίες και νέα προϊόντα, η εταιρεία προβλέπει ότι οι κεφαλαιακές δαπάνες της θα κινηθούν στο ίδιο επίπεδο με το 2020. Οι ταμειακές ροές αναμένεται να διατηρηθούν ισχυρές. Προβλέπεται, επίσης, να συνεχιστεί η ελάττωση των συνολικών εκπομπών CO2 ανά αυτοκίνητο, στην πορεία για την επίτευξη του στόχου να μειωθούν κατά 40% έως το 2025.

Facebook https://www.facebook.com/volvocargr 

Instagram https://www.instagram.com/volvocargr/


Share the load!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

George S. Metallidis

Όλα ξεκίνησαν το 1988 όταν μπήκε στο σπίτι το πρώτο PC ένας 32bit 80386 με 4mb ram, CGA γραφικά σε 16colours monitor....και φυσικά λιώσιμο με το DOS game Grand Prix Circuit της Accolade

View all posts by George S. Metallidis →