COVID-19: Αλλαγή πολιτικής των Google Ads

Στη συνεχιζόμενη καραντίνα από την εξάπλωση του κοροναϊού, η Google φαίνεται ότι χαλαρώνει τους  περιορισμούς που σχετίζονται με τις διαφημίσεις με τον κοροναϊό.

Πριν μόλις από ένα μήνα ο CEO της Google / Alphabet Sundar Pichai δημοσίευσε μια επιστολή σχετικά με το τι κάνει η Google για να ανταποκριθεί στην κρίση από τον COVID-19 και αποκάλυψε ότι είχε μπλοκάρει “δεκάδες χιλιάδες” διαφημίσεων στο διαδίκτυο, οι οποίες προσπαθούσαν να επωφεληθούν από τον COVID-19.

technode.gr – Η Google προσφέρει δωρεάν πρόσβαση σε φύλλα δεδομένων σχετικά με τον COVID-19

Σύμφωνα λοιπόν με τον ιστότοπο Axios  φαίνεται ότι αλλάζει το σκηνικό με τη Google να χαλαρώνει τα περιοριστικά μέτρα σε αυτούς τους τύπους διαφημίσεων καθώς οι διαφημιζόμενοι μπορούν πλέον να τρέχουν διαφημιστικές καμπάνιες που σχετίζονται με τον κοροναϊό και έτσι άμεσα εμπλεκόμενοι όπως “κυβερνητικές οντότητες, νοσοκομεία, ιατροί και μη κυβερνητικοί οργανισμοί θα μπορούν να ξεκινήσουν μία καμπάνια αυτήν την εβδομάδα.

Έτσι λοιπόν είναι πιθανόν να υπάρξει κάποια σχετική ανακοίνωση από τη Google με αυτή την αλλαγή πολιτικής ενώ αναμένεται να εξεταστεί με ποιον ακριβώς τρόπο θα προβάλλονται τέτοιου είδους διαφημίσεις.

[Via]

Share the load
George S. Metallidis
George S. Metallidis

Όλα ξεκίνησαν το 1988 όταν μπήκε στο σπίτι το πρώτο PC ένας 32bit 80386 με 4mb ram, CGA γραφικά σε 16colours monitor....και φυσικά λιώσιμο με το DOS game Grand Prix Circuit της Accolade

Άρθρα: 2934