30 Νοεμβρίου 2020

Η Google δοκιμάζει το Stadia μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας

Share the load!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Η υπηρεσία Stadia cloud gaming της Google έχει ήδη κυκλοφορήσει σε μερικές χώρες.

Ωστόσο, μέχρι στιγμής, το Stadia επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ροή παιχνιδιών μόνο εφόσον είναι συνδεδεμένοι σε δίκτυο WiFi. Τώρα, φαίνεται ότι η Google δοκιμάζει το Stadia και με δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα αλλαγή μέσω μιας ανάρτησης ιστολογίου. Δεδομένου ότι πρόκειται για δοκιμαστική λειτουργίας οι χρήστες θα πρέπει να ενεργοποιήσουν συγκεκριμένα τη δυνατότητα μέσα στην εφαρμογή Stadia. (Για Ελλάδα ακόμα δεν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία)

Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να ξεκινήσετε την εφαρμογή Stadia και να πατήσετε στο avatar του προφίλ σας στη γωνία. Στη συνέχεια, απλώς επιλέξτε “Experiments” και επιλέξτε “Χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας”.

Το 9to5Google παρακολουθεί την επερχόμενη λειτουργία εδώ και αρκετό καιρό, και σύμφωνα με την αναφορά τους, θα χρησιμοποιήσει σημαντικά λιγότερα δεδομένα. Ο ιστότοπος αναφέρει ότι η Stadia θα χρησιμοποιεί περίπου 2,7 GB ανά ώρα κατά τη ροή δεδομένων κινητής τηλεφωνίας. Αυτό είναι σχεδόν το ήμισυ των 4,5 GB ανά ώρα που χρησιμοποιεί το Stadia για ροή 720p παιχνιδιών, και επίσης σημαντικά χαμηλότερο από 12,6 GB ανά ώρα για 1080p gaming. Παρόλο που η Google δεν ανέφερε ποια παιχνίδια θα μεταδίδονται σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, φαίνεται ότι θα είναι κάπου 360p ή 480p.

[via]


Share the load!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

George S. Metallidis

Όλα ξεκίνησαν το 1988 όταν μπήκε στο σπίτι το πρώτο PC ένας 32bit 80386 με 4mb ram, CGA γραφικά σε 16colours monitor....και φυσικά λιώσιμο με το DOS game Grand Prix Circuit της Accolade

View all posts by George S. Metallidis →