15 Μαΐου 2021

Το PS5 ανάγκασε την Epic να κάνει διορθώσεις στην Unreal Engine 5

Share the load!
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

Με τον SSD, το PlayStation 5 θα αφήνει πολύ μικρά διαλλείματα στους παίχτες κατά τη διάρκεια των loading times.

Το SSD αποθηκευτικό σύστημα του PS5 είναι γρήγορο. Κάτι που η Sony έχει καταστήσει σαφές από την εστίαση που έδωσε κατά τη διάρκεια της αποκάλυψης των βασικών χαρακτηριστικών της κονσόλας. Μάλιστα, γρήγορο δηλώνουν πως είναι και αρκετοί προγραμματιστές που ήδη αναπτύσσουν παιχνίδια για τη νέα κονσόλα.

Σύμφωνα με την Epic, την ομάδα πίσω από την πολυσυζητημένη μηχανή γραφικών Unreal Engine που στηρίζονται αρκετά παιχνίδια, το σύστημα αποθήκευσης του PS5 είναι πολύ γρήγορο. Η μεγάλη ταχύτητα του SSD, τους ανάγκασε μάλιστα να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζουν τα εργαλεία με τα οποία αναπτύσσονται τα παιχνίδια.

Ο αντιπρόεδρος μηχανικής της Epic, Nick Penwarder είπε στο VG247:

Η ικανότητα να αναπαράγεις περιεχόμενο σε ακραίες ταχύτητες επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν πιο πυκνά και πιο λεπτομερή περιβάλλοντα, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε το ίδιο το περιεχόμενο. Είναι τόσο σημαντικό που ξαναγράψαμε τα βασικά υποσυστήματα I/O για την Unreal Engine με βάση το PlayStation 5.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic Games Tim Sweeney, διευκρίνισε ότι τόσο το PS5 όσο και το Xbox Series X θα επωφεληθούν από την πρόοδο που έχει σημειωθεί σε σχέση με τις τροποποιήσεις που έγιναν ειδικά για το PS5. Σε κάθε περίπτωση, η κονσόλα της Sony, φαίνεται να έχει ένα πλεονέκτημα σε αυτόν τον τομέα.

Παρόλο που και οι δύο κονσόλες χρησιμοποιούν SSD NVMe, οι εξατομικευμένες λύσεις του PS5 ταιριάζουν και ξεπερνάνε σε κάποιες περιπτώσεις, κορυφαίες λύσεις SSD που προσφέρονται σήμερα στους καταναλωτές.

Ωστόσο, το Xbox Series X έχει περισσότερη ιπποδύναμη, ειδικά όσο αφορά τον επεξεργαστή. Το πώς αυτό θα εξισορροπηθεί αναφορικά με την εμπειρία παιχνιδιού που θα μπορεί να προσφέρει, μένει να το δούμε. Πάντως, τόσο τα πλεονεκτήματα όσο και τα μειονεκτήματα της κάθε κονσόλας, δείχνουν έως σήμερα διαφορετικά.

[via]


Share the load!
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

George S. Metallidis

Όλα ξεκίνησαν το 1988 όταν μπήκε στο σπίτι το πρώτο PC ένας 32bit 80386 με 4mb ram, CGA γραφικά σε 16colours monitor....και φυσικά λιώσιμο με το DOS game Grand Prix Circuit της Accolade

View all posts by George S. Metallidis →