27 Σεπτεμβρίου 2020

Γιατί το PS5 είναι τόσο μεγάλο;

Share the load!
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

Ο σχεδιαστής του PlayStation 5 εξηγεί για ποιο λόγο η κονσόλα είναι τόσο μεγάλη

Η Sony απομάκρυνε το πέπλο μυστηρίου γύρω από τον σχεδιασμό και την αισθητική του PlayStation 5 αλλά παράλληλα δημιούργησε ερωτήματα για το μέγεθος του καθώς δείχνει αρκετά πιο μεγάλο από όσο τουλάχιστον περίμεναν οι φίλοι της κονσόλας.

Σε σχέση με τις τελευταίες εκδόσεις του PlayStation και του Xbox, το νέο PlayStation 5 μοιάζει να είναι η μεγαλύτερη σε μέγεθος κονσόλα που έχουμε δει. Βεβαίως δεν γνωρίζουμε τις ακριβείς διαστάσεις του, ωστόσο έχουμε μία σχετικά καλή εικόνα για το μέγεθος του.

Γιατί έπρεπε να είναι τόσο μεγάλο; Υποθέτουμε κυρίως για λόγους που έχουν να κάνουν με την βέλτιστη απαγωγή της θερμότητας καθώς το νέο PlayStation 5 –όπως και το Xbox Series X- διαθέτουν το πλέον προηγμένο hardware που έχει ενσωματωθεί ποτέ σε κονσόλα.

Ο Matt MacLaurin, Vice President of User Experience Design στο τμήμα PlayStation της Sony, συζητούσε πρόσφατα με χρήστες στο LinkedIn, και χωρίς να αποκαλύψει κάτι συνταρακτικό ή κάτι που δεν γνωρίζαμε, τουλάχιστον ξεκαθάρισε για ποιο λόγο η κονσόλα έχει αυτό το μέγεθος. Όταν ερωτήθηκε λοιπόν από έναν χρήστη, για ποιο λόγο έπρεπε η κονσόλα να είναι «μεγαλύτερη και πιο ογκώδης» από το PS4, ο MacLaurin εξήγησε ότι αυτό είχε να κάνει με το «θερμικό» φορτίο.

«Αυτή η γενιά είναι μικροί υπερυπολογιστές» είπε ο MacLaurin. «Αν και η μέθοδος 7nm προσφέρει εκπληκτική θερμική απόδοση σε σχέση με την ισχύ, αυτή η ισχύς είναι πολύ ακραία».

Οπότε, επειδή η κονσόλα είναι γεμάτη υπερυψηλής απόδοσης στοιχεία, έπρεπε να εξασφαλιστεί ότι δεν θα υπερθερμαινόταν (επιπλέον έπρεπε να αποφευχθεί να ακούγεται η κονσόλα όπως το… PS4 όταν λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του). Μία μεγαλύτερη μεγέθους κονσόλα, σημαίνει καλύτερη απαγωγή της θερμότητας/ εξαερισμό (και σε συνδυασμό με το εξελιγμένο σύστημα ψύξης για το οποίο λέγεται ότι η Sony επένδυσε μεγάλα ποσά για την ανάπτυξη του).

Όσο για το design του PS5, ο MacLaurin υπερασπίστηκε τον σχεδιασμό παρά τα εκατοντάδες memes που κυκλοφόρησαν μετά την αποκάλυψη του «καυτηριάζοντας» ουσιαστικά τις επιλογές της Ιαπωνικής εταιρείας.

«Κατανοώ ότι δεν είναι για όλους, όμως καμία καλή τέχνη δεν είναι» είπε ο MacLaurin. «Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι είναι αρκετά εκλεπτυσμένος (ο σχεδιασμός) ώστε να ξεχωρίζει διακριτικά»     

πηγή: insomnia.gr


Share the load!
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

George S. Metallidis

Όλα ξεκίνησαν το 1988 όταν μπήκε στο σπίτι το πρώτο PC ένας 32bit 80386 με 4mb ram, CGA γραφικά σε 16colours monitor....και φυσικά λιώσιμο με το DOS game Grand Prix Circuit της Accolade

View all posts by George S. Metallidis →