Xiaomi Ινδία: Αυτό το έτος ο αριθμός των καταστημάτων θα διπλασιαστεί

Σύμφωνα με τους «Οικονομικούς Δείκτες» της Ινδίας, ο Manu Kumar Jain, Αντιπρόεδρος της Xiaomi Corporation και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi India, δήλωσε σήμερα ότι η νέα πολιτική ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδίας, η οποία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, δεν επηρέασε την Xiaomi.

Στην πραγματικότητα, η νέα πολιτική ηλεκτρονικού εμπορίου δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην Xiaomi, διότι τα τελευταία δύο χρόνια, τα smartphones της Xiaomi δεν έχουν πωληθεί αποκλειστικά σε οποιαδήποτε πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αντ ‘αυτού, η Xiaomi πωλεί τηλέφωνα μέσω Flipkart, Amazon, Xiaomi Mall, 5.000 Xiaomi Select Cooperative Stores και μεγάλων αλυσίδων όπως Reliance, Big C και Poorvika.

Ο Jain είπε επίσης ότι για τις μάρκες smartphone που πωλούν αποκλειστικά, ίσως χρειαστεί να αλλάξουν το επιχειρηματικό μοντέλο τους. Αλλά για την Xiaomi, η κατάσταση δεν έχει αλλάξει καθόλου. Την ίδια στιγμή, η Xiaomi πιστεύει επίσης στο μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όσον αφορά την κλίμακα των online επιχειρήσεων, ο Jain είπε ότι τα 2/3 των πωλήσεων της Xiaomi πέρυσι προήλθαν από πωλήσεις μέσω διαδικτύου και το 1/3 προέρχεται από πωλήσεις offline. Φέτος, οι πωλήσεις online και offline αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 50%. Για να αναπτυχθεί όμως μια επιχείρηση offline, όπως επιχειρεί η Xiaomi θα επεκταθεί σε εκατοντάδες νέες πόλεις στην Ινδία.

Στην ινδική αγορά smartphone, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αντιπροσωπεύουν το 35%, ενώ οι πωλήσεις εκτός σύνδεσης αντιπροσωπεύουν το 65%. Jain είπε ότι τα τελευταία δύο χρόνια, η Xiaomi αντιπροσώπευε το 50% των online πωλήσεων της Ινδίας, κατατάσσοντας την στην πρώτη θέση. Το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό σήμα έχει μερίδιο μόνο 7% έως 8%.

Μιλώντας για σχεδιαγράμματα επέκτασης λιανικής offline, ο Jain είπε ότι η Xiaomi έχει 50 καταστήματα Mi σε 10 πόλεις στην Ινδία και ο αριθμός αυτός θα διπλασιαστεί φέτος. Επιπλέον, η Xiaomi έχει 5.000 επιλεγμένα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται και ο αριθμός αυτός αναμένεται να διπλασιαστεί φέτος. Επιπλέον, η Xiaomi διαθέτει 500 ειδικά καταστήματα Xiaomi (για μικρές πόλεις), και φέτος ο στόχος είναι να αναπτυχθούν σε πάνω από 5.000. Μέχρι τότε, η Xiaomi θα γίνει μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής στην Ινδία.

George S. Metallidis

TechNode.gr – Νέα τεχνολογίας

 

Αφήστε μια απάντηση