Η Nvidia δημιούργησε AI πρόγραμμα που μετατρέπει απλά σχήματα σε πραγματικά τοπία

5 views

Το μέλλον ανήκει στην τεχνητή νοημοσύνη, κι αυτό αποδεικνύεται κάθε μέρα, με διάφορα project που παρουσιάζονται από αρκετές τεχνολογικές εταιρείας. Μετά τη δημιουργία προσώπων με τη χρήση AI, η Nvidia μας κάνει μία επίδειξη για το τι μας περιμένει στο μέλλον, και πώς η AI θα αλλάξει μία για πάντα το πώς οι καλλιτέχνες σχεδιάζουν τα projects τους. Η εταιρεία δημιούργησε ένα πρωτότυπο λογισμικό, το οποίο μετατρέπει τα doodles σε ρεαλιστικά τοπία.

Χρησιμοποιώντας ένα AI μοντέλο γνωστό ως generative adversarial network (GAN), το λογισμικό επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιήσουν κάτι που η Nvidia ονομάζει «έξυπνη βούρτσα». Αυτό σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να κάνει ένα πολύ βασικό σκίτσο ενός τοπίου, όπως ένα δέντρο σε ένα λόφο, και το λογισμικό θα συμπληρώσει το σκίτσο με φυσικές υφές όπως γρασίδι, σύννεφα, δάση ή βράχους. Μπορεί τα αποτελέσματα να μην αγγίζουν τον φωτορεαλισμό αλλά είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι το λογισμικό είναι ακόμη υπό ανάπτυξη.

Αυτό το λογισμικό δεν είναι ακριβώς καινούργιο, αφού έχουμε δει ένα αντίστοιχο το οποίο μετατρέπει τα Google Doodle σε clipart. Το project της Nvidia είναι μία πολύ πιο βελτιωμένη έκδοση του AI προγράμματος της Google, και δημιουργεί σαφώς καλύτερες εικόνες από ότι τα απλά clipart.

Το λογισμικό λειτουργεί απίστευτα γρήγορα, και δημιουργεί τα τοπία σε χρόνο ρεκόρ. Επίσης, είναι εκπληκτικά διαισθητικό, για παράδειγμα, αν ο χρήστης ζωγραφίσει ένα δέντρο και ύστερα μία λίμνη, τότε το AI πρόγραμμα προσθέτει άμεσα την αντανάκλαση του δέντρου στη λίμνη.

Ωστόσο, η επίδειξη που βλέπουμε δεν είναι και τόσο ρεαλιστική, διότι το λογισμικό δεν μπορεί να δημιουργήσει οποιοδήποτε texture φανταστούμε. Για παράδειγμα, η δημιουργία ψεύτικου γρασιδιού και νερού είναι σχετικά εύκολη για τα GANs, επειδή τα συγκεκριμένα οπτικά σχέδια είναι αδόμητα. Αντίστοιχα, η δημιουργία κτιρίων ή επιπλων είναι πολύ πιο δύσκολη και τα αποτελέσματα είναι λιγότερο ρεαλιστικά.

Η Nvidia δεν είπε αν σκοπεύει να μετατρέψει το λογισμικό σε πραγματικό προϊόν, αλλά ανέφερε ότι τέτοια εργαλεία θα μπορούσαν στο μέλλον να βοηθήσουν τους πάντες, από αρχιτέκτονες, πολεοδόμους, σχεδιαστές τοπίου, μέχρι και προγραμματιστές παιχνιδιών.

Πηγή https://techblog.gr/software/nvidia-dimioyrgise-ai-programma-poy-metatrepei-apla-schimata-se-pragmatika-topia/

Περί George S. Metallidis 771 Άρθρα
Όλα ξεκίνησαν το 1988 όταν μπήκε στο σπίτι το πρώτο PC ένας 32bit 80386 με 4mb ram, CGA γραφικά σε 16colours monitor....και φυσικά λιώσιμο με το DOS game Grand Prix Circuit της Accolade

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Απάντηση