Αποτελέσματα της Κινεζικής αγοράς κινητών για το 2018 – καμία έκπληξη η πρωτιά!

Ένα από τα πιο δημοφιλή ερευνητικά ιδρύματα στην Κίνα, η Sino κυκλοφόρησε μια έκθεση για την Κινεζική αγορά όσον αφορά τα κινητά τηλέφωνα. Η έκθεση δείχνει ότι το παρελθόν έτος, οι πωλήσεις των Oppo και Vivo βοήθησαν τις εταιρείες να καταταχθούν πρώτη και δεύτερη, αντίστοιχα. Οι δύο εταιρείες ανήκουν στον όμιλο BBK, ο οποίος φαίνεται ότι εδραιώνει την κυριαρχία του στην χώρα.

Ταυτόχρονα, οι Huawei, Honor, Xiaomi και Vivo έχουν επιτύχει αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων. Ωστόσο, ο συνολικός όγκος πωλήσεων κατά το παρελθόν έτος μειώθηκε. 

Διαβάστε επίσης:  Redmi Note 6 Pro: «αρπάξτε» το best selling μοντέλο, (όλες τις εκδόσεις) από 142€!!

Όσον αφορά τις συνολικές πωλήσεις, η Oppo κατατάχθηκε πρώτη με 76,37 εκατομμύρια συσκευές, μειωμένη κατά 6% από έτος σε έτος. Η Vivo κατέλαβε την δεύτερη θέση με πωλήσεις 74,64 εκατομμυρίων μονάδων, αυξημένες κατά 3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η Huawei και η θυγατρική της Honor, κατέλαβαν την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, με 64,90 και 54,27 εκατομμύρια συσκευές. Πέτυχαν εξαιρετικό διψήφιο ρυθμό αύξησης 29% και 13% αντίστοιχα. Η Apple κατέλαβε την 5η θέση με 52,7 εκατομμύρια μονάδες, μια μείωση 5% από έτος σε έτος. Η Xiaomi αυξήθηκε κατά 7% σε ετήσια βάση, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση με 47,96 εκατομμύρια πωλήσεις.

Οι λοιπές εταιρείες,  Meizu, Samsung και Gionee παρουσίασαν διψήφια πτώση από έτος σε έτος. Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι οι συνολικές πωλήσεις της Honor ξεπέρασαν της Apple, με ετήσια αύξηση 13%, η δεύτερη καλύτερη στο σύνολο. Αυτό δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη γιατί το προηγούμενο έτος, χάρη στα GPU Turbo, Kirin 980 και 48MP, η εταιρεία έχει αποκτήσει πολύ καλή φήμη. Επιπλέον, η Honor συνεχίζει να χρησιμοποιεί καλύτερες τεχνολογίες και βελτιώνει αυτήν την περίοδο την εμφάνιση των μοντέλων της. Υπάρχει κάθε λόγος ότι θα έχει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και το 2019.

Όσον αφορά τις off-line πωλήσεις, οι Oppo και Vivo βρίσκονται πάλι πρώτες, ακολουθούμενες από τις Huawei, Apple και Honor. Επιπλέον, ο off-line όγκος πωλήσεων της Xiaomi ξεπέρασε το 50% το 2018. Ωστόσο, λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης των Huawei, Honor και Vivo, η θέση της Xiaomi στην κατάταξη εγχώριων πωλήσεων δεν έχει βελτιωθεί.

Ξέρουμε ότι η BBK, εκτός της θυγατρικής της OnePlus, δεν έχει μεγάλη παρουσία εκτός Κίνας. Έκανε τα πρώτα δειλά βήματα το 2018 στην Ευρώπη και αναμένουμε τα επόμενα έτη να επεκταθεί περισσότερο.

[Πηγή] :

gr.Gizchina

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*