Γιατί η διαφήμιση στο Facebook είναι must;

Γιάννης Καραμαγκάλης 266 views0

facebook advertising
Μοιράσου το

Όταν σκεφτόμαστε τη στρατηγική προώθησης μιας ανάρτησης στο Facebook, δικαιολογημένα γεννάται ένα ερώτημα: Θα πρέπει να στηρίξουμε τη στρατηγική αυτή σε πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια στο Facebook ή θα πρέπει μόνο να στηριχθούμε στην ανταπόκριση που θα έχει η ανάρτηση στο ήδη υπάρχον κοινό της σελίδας μας (organic)! Η απάντηση είναι απλή: Η πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος και θα σας εξηγήσουμε αμέσως το γιατί.

Γιατί οι εταιρείες πρέπει να υιοθετήσουν τη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια

Ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που οι εφαρμογές στο Facebook μαζί με τη δημιουργία σελίδων στην εν λόγω πλατφόρμα αγκαλιάστηκε από τις επιχειρήσεις ως ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος τρόπος επικοινωνίας εταιρείας – κοινού. Οι περισσότερες εταιρείες, όταν αναφέρονται στα social media, επικεντρώνονται στη δημιουργία μιας μεγάλης κοινότητας, στο να είναι σε επαφή με τους φίλους τους και τη δημιουργία εκείνου του περιεχομένου το οποίο και θα δεσμεύσει τους φίλους τους κοντά τους. Ξεχνάνε όμως ένα παράγοντα «κλειδί»: Τη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια.

Η πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα στο σχεδιασμό αποτελεσματική στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην πραγματικότητα, για τις κορυφαίες εταιρείες στο Facebook σήμερα, η χρήση αυτής της στρατηγικής αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη γενικότερη στρατηγική marketing της εταιρείας. Με βάση τα Facebook Insights, το μέσο ποσό που καταβάλλεται αυξήθηκε πάνω από 50% τους τελευταίους μήνες Αυτό σημαίνει ότι α) κάτι ξέρουν οι μεγαλύτεροι marketers στο κόσμο και β) η συγκεκριμένη στρατηγική δε θα πρέπει με τίποτα να αγνοηθεί όταν ακόμα η συνολική στρατηγική marketing βρίσκεται υπό σχεδιασμό.

Γιατί λοιπόν να χρειάζεται απλά να περιμένετε για την organic ανταπόκριση του κοινού σας; Γιατί, σχεδόν κανένας δε χρησιμοποιεί αυτή τη μέθοδο και επίσης γιατί η συγκεκριμένη στρατηγική της «αναμονή» είναι πολύ πολύ επικίνδυνη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι χρήστες γίνονται οπαδοί όλο και περισσοτέρων σελίδων το οποίο μειώνει όπως είναι λογικό και την αμεσότητα πρόσβασης στις αναρτήσεις.  Άλλο είναι να βλέπεις αναρτήσεις από 10 εταιρείες και άλλο από 200! Κάποιες αναρτήσεις θα τις χάσεις.

Ενώ μερικά χρόνια πριν, ο ανταγωνισμός σας με συναφή σε περιεχόμενο σελίδες να ήταν μηδαμινός λόγω περιορισμένης ύπαρξης σελίδων γενικά, αυτό τώρα δεν ισχύει! Ακόμα και οι μεγαλύτερες εταιρείες παλεύουν σε καθημερινή βάση με εταιρείες μικρότερου επιπέδου για να μπορέσουν να διατηρήσουν αναγνωστικό τους κοινό σε εγρήγορση. Εάν ο ανταγωνιστής σας έχει υιοθετήσει μια πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια στη στρατηγική του και εσείς όχι, δεν μπορείτε να του κάνετε καλύτερο δώρο. Θέτετε τον εαυτό σας ΜΟΝΟΙ σας εκτός παιχνιδιού.

Σε ποιες αναρτήσεις θα πρέπει να επικεντρώσετε τη στρατηγική σας;

Ορισμένες εταιρείες επιλέγουν να προωθούν κάθε ανάρτηση ξεχωριστά θέλοντας έτσι να «βομβαρδίσουν» το κοινό τους με τη συνεχή ροή εταιρικού περιεχομένου! Άλλοι πάλι επιλέγουν να προωθούν τη μερική προώθηση επιλεγμένου εταιρικού περιεχομένου! Απάντηση στο ποια στρατηγική από τις δύο είναι καλύτερη, ακόμα δεν υπάρχει! Θεωρώ όμως ότι όσο μεγαλύτερο δείγμα υπάρξει στο κοντινό μέλλον τόσο πιο εύκολο θα είναι για εμάς να καταλήξουμε σε ένα, έστω και κατά προσέγγιση, συμπέρασμα σχετικά με την ενδεδειγμένη στρατηγική!

Θέλεις να μάθεις περισσότερα;

Στείλε email στον Technode Expert ή κάνε εγγραφή στο Newsletter για παρόμοια άρθρα

[chimpy_form forms=”1″]