Οργανική επισκεψιμότητα ιστοσελίδων. Δηλαδή;

Γιάννης Καραμαγκάλης 324 views0

organic visitors
Μοιράσου το

Οι βασικές πηγές επισκεπτών στο Internet είναι οι παρακάτω:

  1. Άμεση ή απευθείας επισκεψιμότητα
  2. Οργανική επισκεψιμότητα ιστοσελίδων μέσω των μηχανών αναζήτησης
  3. Επισκεψιμότητα από αναφορές

Τί είναι επισκεψιμότητα ιστοσελίδων προερχόμενη από τις μηχανές αναζήτησης

Είναι όλοι οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα ή το μπλογκ σας μετά από μία αναζήτηση που έκαναν σε μία μηχανή αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing).

Tα αποτελέσματα τις αναζήτησης αυτής είναι δύο βασικών ειδών:

  • Τα οργανικά αποτελέσματα (organic results) που είναι δωρεάν
  • Τα αποτελέσματα των διαφημίσεων (advertising) που δεν είναι δωρεάν

Οργανική επισκεψιμότητα ιστοσελίδων και μεταβλητή CTR

Εισάγουμε εδώ την μεταβλητή CTR : Click-Through Rate που καθορίζει το πόσο συχνά οι χρήστες του Google κάνοντας μία αναζήτηση θα κάνουν κλικ στην δική σας ιστοσελίδα όταν εμφανίζεται στα αποτελέσματα μίας αναζήτησης ώστε να την επισκεφτούν.

Γιατί η μεταβλητή Click-Through Rate είναι σημαντική

Γιατί το είναι βρίσκεστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχετε αυξημένη επισκεψιμότητα.

Εάν η μεταβλητή CTR έχει χαμηλή τιμή σημαίνει ότι ανεξάρτητα από τη θέση που κατέχεται στο Google για κάποια συγκεκριμένη λέξη κλειδί οι χρήστες δεν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας.

Ένας τρόπος για να βελτιώσετε το CTR είναι να βελτιστοποιήσετε τα πεδία Titles, Description Meta Tag, Headings  του περιεχομένου σας και Alt Tags των εικόνων σας.

Πόσο σημαντική είναι η επισκεψιμότητα ιστοσελίδων προερχόμενη από τις μηχανές αναζήτησης

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Google αλλάζει συνέχεια τον αλγόριθμο αναζήτησης αποτελεσμάτων. Λέγεται μάλιστα ότι αλλάζει 500 αλγόριθμους το χρόνο.

Οποιαδήποτε αλλαγή του αλγόριθμου της Google μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας όπως ακριβώς συνέβη με πάρα πολλές ιστοσελίδες μετά την καθιέρωση του αλγόριθμου Panda.

Για το λόγο αυτό κατά γενικό κανόνα το ποσοστό της επισκεψιμότητας μίας ιστοσελίδας που προέρχεται από το Google δεν πρέπει να ξεπερνά το 40 % της συνολικής επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας.