Δύο βήματα για να αυξήσετε την ορατότητα της επιχείρησής σας στο Google

Γιάννης Καραμαγκάλης 281 views0

Δύο βήματα για να αυξήσετε την ορατότητα της επιχείρησής σας στο Google
Μοιράσου το

Όταν μιλάμε για λέξεις κλειδιά, θα πρέπει να καταλάβετε πως ο σκοπός σας δεν είναι να τα αναφέρετε όλα. Θα πρέπει να βρείτε εκείνες τις «χρυσές» λέξεις που μπορεί να σας φέρουν όσο κόσμο χρειάζεστε.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι το να γνωρίζετε που είναι κρυμμένες οι μεγαλύτερες πηγές λέξεων που μπορεί να σας φέρουν ακόμα μεγαλύτερη απήχηση κοινού στο περιεχόμενο που ίσως θέλετε να προωθήσετε. Για να μπορέσετε να πετύχετε σε αυτόν τον τομέα, θα πρέπει να ακολουθήσετε παρακάτω βήματα.

1.  Να μαζέψετε πληροφορίες σχετικές με το θέμα.

Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να αναρωτηθείτε για τα εξής:

Α. Ποιος είναι ο σκοπός του κοινού;

Β. Θέλουν να μάθουν και άλλες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν;

Γ. Με ποια προϊόντα θα το συγκρίνουν;

Δ. Τι τους προσφέρετε εσείς; (Για να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα του site σας και του περιεχομένου της χρησιμοποιείστε τα Google Analytics, Google Webmaster Tools, Internal Site Search, Google AdWords, Google Keyword Planner)

2. Βάλτε προτεραιότητα στους στόχους σας

Αφού έχετε φτιάξει μια μεγάλη λίστα με λέξεις κλειδιά σχετικές με το site σας, είναι η ώρα να τα συνδυάσετε με αυτές που έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να αυξήσουν την κινητικότητα και να εξασφαλίσουν την επιστροφή των πελατών σας.

Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας. Με αυτή την κίνηση μπορεί να βρείτε πολύτιμες λέξεις που δεν είχατε σκεφτεί καν να χρησιμοποιήσετε.

Τα εργαλεία αυτά μπορούν να επεκτείνουν την λίστα με τα key words σας:  Keywordtool.io, Google Correlate, Merge Words. Αντίστοιχα για να δείτε ποιες λέξεις – κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας, δοκιμάστε το SEMrush, το Google Keyword Planner και το Open Site Explorer.