Το #Mobilegeddon είναι γεγονός – Τι αλλάζει στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google

Γιάννης Καραμαγκάλης 354 views0

mobilegeddon6-ss-1920-800x450
Μοιράσου το

Μιας και οι mobile συσκευές έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας, με τον αριθμό των smartphones και των tablets να έχουν εκτοξευθεί τα τελευταία 4 χρόνια σε δυσθεώρητα ύψη, η Google αποφάσισε να προσαρμόσει τα δεδομένα της οργανικής της αναζήτησης στα δεδομένα που επιτάσσει ο κατακλυσμός της παγκόσμιας αγοράς από φορητές και κινητές συσκευές.

Έτσι από σήμερα 21 Απριλίου, η Google, μετά από αρκετή έρευνα εξαπολύει το #Μοbilegeddon. Τι είναι αυτό;

Πρόκειται για μία εκ βάθρων αναπροσαρμογή του αλγορίθμου της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης στα νέα δεδoμένα που εισάγουν οι mobile συσκευές. Καθώς η χρήση των κινητών τηλεφώνων και τωνtablets αυξήθηκαν για σερφάρισμα, και κατά συνέπεια και οι αναζητήσεις στο Google Search αυξήθηκαν αναλογικά,  η Googleαποφάσισε να μεταβάλλει τον αλγόριθμό της, δίνοντας πλεονέκτημα κατάταξης σε όσα sites έχουν responsive design, δηλαδή αναπροσαρμόζουν την διάταξή τους και την δομή τους, στο desktopστα δεδομένα των κινητών συσκευών.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Google, ξεκινώντας από τις 21 Απριλίου, θα πραγματοποιήσει δύο πολύ σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο της:

  • Περισσότερα mobile-friendly websites στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Πλέον, θα αποτελεί κριτήριο για την κατάταξη του website σου αν είναι φιλικό προς τις mobile συσκευές! Πρακτικά, όσο τα mobile-friendly websites ανεβαίνουν σε κατάταξη, τόσο τα μη φιλικά websites θα πηγαίνουν πίσω στις σελίδες των αποτελεσμάτων. Συνεπώς, θα χάνουν σε traffic, το οποίο μεταφράζετε σε πελάτες και πωλήσεις!
  • Περισσότερα apps στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Στο παιχνίδι μπαίνουν πλέον και τα apps τα οποία αποτελούν πηγή πληροφόρησης στον κόσμο του mobile.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως από την ημέρα έναρξης ηGoogle θα tagάρει στην αναζήτησή της τα non mobile friendly sitesμε μία ετικέτα, η οποία θα ενημερώνει τον χρήση που πραγματοποιεί αναζήτηση από κινητό πως η δομή oρισμένων site δεν ανταποκρίνεται στη διάταξη που απαιτεί η κινητή συσκευή, κάτι που μπορεί να δυσκολεύσει την περιήγηση και την ενημέρωσή του.

Πώς να μάθετε εάν το site σας είναι responsive

H Google έχει δημιουργήσει ένα πολύ εύχρηστο online εργαλείο στο οποίο μπορείτε να τοποθετήσετε το link του site σας και να σας απαντήσει εάν εκείνο είναι ή όχι responsive.

Και αν δεν είναι responsive;

Πρώτη, αλλά πολύ πρόχειρη λύση είναι η εγκατάσταση του Jetpack Plugin στο wordpress site σας, κάτι που όμως προσφέρει τοminimum των δυνατότήτων ενός full responsive template και πολλές φορές δημιουργεί δυσλειτουργίες στην πλοήγηση εφόσον δεν δουλευτεί η .php.

Mία καλή λύση είναι η δημιουργία εφαρμογής για το site σας, η οποία από τη στιγμή που θα μεταφορτωθεί στο Google Play Store θα διαβασθεί από την Google ως η επίσημη mobile version του site σας.

Η πιο βιώσιμη ωστόσο λύση είναι είτε η προσαρμογή του ήδη υπάρχοντος layout στα mobile δεδομένα είτε η εκ βάθρων αλλαγή όλου του site σε νέο responsive template. Σε αυτό η Technode δίνει την λύση. Πως;

Με ένα απλό mail στο info@technode.gr. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε.